Naar Bordeaux - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu Naar Bordeaux - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu

Naar Bordeaux

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg cees en cobi

30 Januari 2016 | Portugal, Albufeira

Beste allemaal,
Gelukkig is ons verslag van gisteren toch geplaatst.Er was een probleem met internet en de website van" Waar ben jij nu" was in onderhoud.
Vanmorgen om 10 uur vertrokken naar Bordeaux. Misserig weer.Gauw naar de A10 en het schoot prima op.Bij Poitiers gingen we de autoroute af om naar de N10 te gaan maar bij de tolpoort ging het mis.De caravan schampte de betonnen zijkant en we stonden muurvast tegen de zijkant aan.Cees heeft afgekoppeld en voorzichtig hebben we de caravan los gemanuvreerd zonder verdere schade.Alleen de bout van de moover was verbogen.Toen we weer aan wilden koppelen ging de slagboom naar beneden en stond de auto voor en de caravan achter de slagboom.Alle poortjes waren onbemand dus wat nu?Overal alarmbellen!!Normaal gesproken een komische situatie,maar nu even niet.Na even wachten kwam er een soort wegenwacht die ons verder geholpen heeft.
Verder gereden maar eenmaal op de camping bleek de moover het niet meer te doen.Met mankracht op z'n plaats gekregen.Lastig voor de verdere vakantie!Maar gelukkig de redding was nabij!Een van de medereizigers bleek erg handig,heeft het een en ander weer redelijk recht gebogen met een moersleutel,zodat de moover het weer doet.Gelukkig.Herstel doen we verder wel in Nederland.
Vanavond welkomsdiner gehad.We zaten aan een gezellige tafel.Jammer dat het nog steeds plenst van de regen.Morgen naar Urrugne/Socoa bij de Spaanse grens.OP naar het zonnetje!!!!!

Groetjes van ons,we amuseren ons best.