Lagos - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu Lagos - Reisverslag uit Carvoeiro, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu

Lagos

Door: Cobi

Blijf op de hoogte en volg cees en cobi

07 Februari 2016 | Portugal, Carvoeiro

Hallo allemaal,
Internet doet het hier slecht,dit is even een test.Cobi

Hallo allemaal,
Hier even een verslagje van de laatste paar dagen.Na een vermoeiende ,lastige reis van 450 km,met veel omleidingen zijn we hier vrijdagmiddag aangekomen.De camping Touriscampo is een mooie maar overvolle camping.Jammergenoeg konden we niet bij elkaar staan.Inmiddels vinden we het heel leuk om met een groep te reizen .Het zijn allemaal aardige mensen,iedereen is vriendelijk en behulpzaam.Gisteren een rustige dag gehad,alleen even naar Lagos geweest,in het oude gedeelte rondgewandeld en even over de boulevard.Het is heerlijk weer,17,18 gr,een lekker zonnetje en af en toe een wolkje.Vanmorgen heeft Cees met een gids een mooie wandeling door de omgeving en langs het strand gemaakt.Wel een beetje uitgelopen 12,5 km.Ruim 2,5 uur.Vanmiddag zijn we met een aantal mensen naar een mooi uitkijkpunt geweest,Ponta da Piedade,met prachtige rotspartijen.Veel foto’s gemaakt,maar helaas die kunnen we nu niet opsturen.Het echtpaar dat de leiding heeft organiseert buiten de afgesproken excursies veel leuke dingen op vrijwillige basis.Wat we morgen gaan doen weten nog niet,we zien wel.Thuis hebben we ons verheugd op de vele visrestaurantjes dus dat is eigenlijk wel een idee.Dinsdag is er een gezamenlijke excursie met de bus naar de uiterste ZWpunt van Portugal,Cabo de San Vincente.We amuseren ons prima,alleen dat we steeds geen internet hebben is erg vervelend.We hopen dat het met jullie ook goed gaat, hartelijke groetjes en tot de volgende keer
Cees en Cobi

• 08 Februari 2016 - 10:48

Rien En Iet:

Jullie bericht uit Lagos prima ontvangen. Veel plezier.

Rien en Iet

• 08 Februari 2016 - 12:09

Anja En Rob:

Hallo C&C,

Al eerder geprobeerd jullie een mailtje te sturen, maar helaas dat lukte niet. Of misschien nu wel 2x. Jullie bericht dus goed ontvangen.
    Fijn te lezen dat jullie heelhuids in het zuiden van Portugal zijn gearriveerd en het weer nu echt meezit.
    Wij kennen Lagos en het plaatsje heeft veel leuke visrestaurantjes. wij hebben destijds ook heel leuk op het strand gegeten, maar dat zal nog wel te vroeg in het jaar zijn. Ook kunnen we ons een restaurant herinneren met de naam Cantina, zo heten er natuurlijk wel velen, maar dat was in het centrum en daar kwam ook de lokale bevolking. Maar dit zal allemaal wel bekend zijn bij de organisatie.
    In ieder geval veel plezier en genietse, liefs Rob en Anja

• 09 Februari 2016 - 18:35

Hilly Leeuwenburgh:

Hallo Cobi en Cees,
    Nou jullie hebben spannende dingen meegemaakt, nu gelukkig meer rust.
    Wat fijn dat het zo,n leuke groep is, en zo te lezen hebben jullie het harstikke leuk.
    Geniet maar, hier niets dan regen.
    Leuke stukjes Cobi""
    Liefs hilly

• 09 Februari 2016 - 19:51

Paula En Piet:

Ha Coby en Cees,
    Fijn dat jullie ña een vermoeiende reis goed op de camping zijn aangekomen.
    Inmiddels hebben jullie al heel wat km's afgelegd en mooie plaatsen bezocht.
    Hoe vonden jullie b.v. Salamanca?
    Ook fijn dat de temperatuur wat hoger wordt.
    Hier is het iedere dag wel wat regen en veel wind.
    Zijn er ook kaarters bij het gezelschap, of komt dat nog?
    Piet is gisteren voor het eerst naar de Lions geweest.
    Verder wachten we weer op de volgende belevenissen van jullie.
    Geniet maar en tot horens P.en P.

• 10 Februari 2016 - 15:41

Henny En Wim:

Hallo Cees en Coby,

Goed te zien dat het jullie goed gaat. Jullie hebben al veel meegemaakt en gezien.
    We hadden al eerder gereageerd, maar dit ging niet goed. Nu gaat het wel hopen we.
    We kregen van de technische dienst bij de website te horen dat het weer moet werken.
    Heel fijne vakantie verder. Hier is er niets aan wat betreft het weer.

Nou tot het volgende bericht,

Lieve groetjes Henny en Wim

• 10 Februari 2016 - 18:54

Erik-Jan:

Test

• 10 Februari 2016 - 19:00

Erik-Jan:

Zo vakantiegangers,

Zo te lezen hebben jullie het prima naar de zin. Fijn hoor. In vleuten gaat ook alles prima en verder geen bijzonderheden. Geniet maar van de zon en de lekkere visrestaurantjes.

Voorlopig hier geen winter, wel herfst.

Groet,

EJ, Karin en Tobias.