De avond voor vertrek - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu De avond voor vertrek - Reisverslag uit Albufeira, Portugal van cees en cobi hage - WaarBenJij.nu

De avond voor vertrek

Blijf op de hoogte en volg cees en cobi

23 Januari 2016 | Portugal, Albufeira

Hallo allemaal,
De laatste avond voor onze caravanreis naar Portugal.
Wat heb je veel te doen en mee te nemen.Het lijkt wel of we een wereldreis gaan maken...Eerst het huis schoon(gekkenwerk natuurlijk,maar toch..)
En dan van alles uitzoeken om mee te nemen.
Dikke truien,dikke sokken,winterjack voor onderweg,en natuurlijk voorjaarskleren want het zal er toch wel mooi weer zijn????
Een aantal maaltijden voor onderweg,gauw klaar en lekker makkelijk.
Maar de berg levensmiddelen werd steeds groter ...
Enfin de caravan afgeladen ,de auto volgestouwd en morgen zo vroeg mogelijk weg!
Het doel is Bresles camping "de la Trye"in de buurt van Beauvais,zo'n 420 km.Nederlandse eigenaren,dus we hoeven nog niet ons Frans op te halen.We voelen ons net Floortje Dessing maar dan in de bewoonde wereld.

Groetjes Cobi

• 24 Januari 2016 - 11:33

Erik-Jan:

Veel plezier met de reis. Op naar het mooie weer op 23 Januari leek het aldaar al meerdan 20 graden te zijn. De dikke sokken lijken me niet helemaal nodig!

Groet,

EJ

• 25 Januari 2016 - 13:08

Els En Pim:

IN haast een goede reis gewenst. Het is leuk steeds iets van jullie te horen.

Wij gaan een paar dagen nar Egmond, eind van de week terug.

Groetjes en doe voorzichtig.

• 25 Januari 2016 - 17:09

Cor:

Heel veel plezier op deze reis. Het lijkt een beetje op "we zijn er bijna". Ik hoop dat jullie flink geoefend hebben met jeu de boules want dat wordt fanatiek gespeeld door de campinggasten.